Autor |
Wiadomość |
Zumbi
Sędzia Ligowy
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 92 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chorzów |
|
Bard 26.03.2011r |
|
Ogólny regulamin turnieju dla początkujących na 26 marca 2011
1. Każdy z graczy ma posiadać rozpiskę na 600.
2. Każdy gracz powinien posiadać czytelną rozpiskę swojej armii.
3. Gramy na zasady Ligi Ogólnopolskiej LotR:SBG
4. Każda bitwa trwa 100 minut. Gdy sędzia oznajmi koniec bitwy. gracze odkładaja kości i liczą punkty. Spóźnienie z oddawaniem kart graczy powoduje karę minusowych punktów.
5. Nagminne przeklinanie, miotanie się, jakiekolwiek złe zachowanie skutkuje karą minusowych punktów.
Zasady wystawianie armii
1. Każda armia wystawiana jest na 600 pkt, nie więcej.
2. Gracz ma obowiązek wystawić bohaterów o łącznym koście 250 punktów.
3. Minunum modeli w armii to 10.
Obowiązują następujące limity modeli:
Armie dobra – 50 modeli.
Armie zła – 60 modeli.
Armia Moria (jeśli nie posiada sojuszy) – 65 modeli.
Scenariusze:
I. "Górki dwie"
Cel: zająć dwie górki znajdujące się na środku stołu, jedna położona 10 cali od lewej krawędzi, druga 10 cali od prawej krawędzi. Zajęcie = posiadanie większej liczby modeli na górce.
Rozstawienie: 12 cali od krawędzi.
Punktacja:
- 200 punktów za posiadanie jednej górki.
- 400 punktów za poiadanie dwóch górek.
- dodatkowe 200 punktów za posiadanie na obu górkach bohatera (niezależnie od tego czy ją dany gracz kontroluje, czy nie)
II. "Polowanie"
Cel: spłacić swojego najdroższego punktowo bohatera poprzez zabijenie nim jak najdroższych modeli przeciwnika.
Rozstawienie: 12 cali od krawędzi
Punktacja:
- 200 punktów za spłacenie w 50%
- 400 punktów za spłacenie w 100%
- dodatkowe 200 punktów za zabicie spłacającego się bohatera przeciwnika
Zasada specjalna:
- magiczne tereny, bohaterowie wchodząc, stykając się i przebywając na jego obszarze muszą rzucić K6 i rozpatrzyć otrzymany wynik:
- 1 na daną turę bohater traci możliwość korzystania z punktów potęgi, woli i losu
- 2 bohater odzyskuje wydany wcześniej punkt potęgi lub woli lub losu (wybiera gracz)
- 3 ruch bohatera spowolniony o połowę, siła zwiększona o 2
- 4 nic się nie dzieje
- 5 bohater musi zdać test męstwa z modyfikatorem - 2, jeżeli to zrobi w tej turze jego wszystkie statystyki zwiększają się o 1, jeżeli nie zda statystyki spadają o 1
- 6 gracz musi wypowiedzić słowa "masta chlasta", jeżeli tego nie zrobi nie może ruszyć się danym bohaterem w tej turze, jeżeli to zrobi moze wykonać darmową heroiczną akcję
III. "Wyrzynka po Polsku"
Cel: wybić przeciwnika
Rozstawienie: między 12, a 18 calem od krawędzi
Punktacja:
- 300 punktów za zabicie 50% armii przeciwnika
- 600 punktów za zabicie 90% armii przeciwnika
Przelicznik punktowy:
10-10 0 - 109
11-9 110 - 219
12-8 220 - 329
13-7 330 - 439
14-6 440 - 549
15-5 550 - 659
16-4 660 - 769
17-3 770 - 879
18-2 880 - 989
19-1 990 - 1099
20-0 1100 - 1200
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:25, 12 Mar 2011 |
|
|
|
|
Pirreo
Master Of Chorzów
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Chorzow |
|
|
|
No powiem że ciekawe raczej pojadę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:58, 14 Mar 2011 |
|
|
Aramilio
Administrator
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chorzów/Ettania |
|
|
|
Masta Chlasta! ; DD O kuźwa ale śmieszne xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 8:55, 15 Mar 2011 |
|
|
Pirreo
Master Of Chorzów
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Chorzow |
|
|
|
Nie w temacie powinieneś dostać ostrzeżenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 14:16, 15 Mar 2011 |
|
|
Aramilio
Administrator
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chorzów/Ettania |
|
Re: Bard 26.03.2011r |
|
| |
Zasada specjalna:
- magiczne tereny, bohaterowie wchodząc, stykając się i przebywając na jego obszarze muszą rzucić K6 i rozpatrzyć otrzymany wynik:
- 1 na daną turę bohater traci możliwość korzystania z punktów potęgi, woli i losu
- 2 bohater odzyskuje wydany wcześniej punkt potęgi lub woli lub losu (wybiera gracz)
- 3 ruch bohatera spowolniony o połowę, siła zwiększona o 2
- 4 nic się nie dzieje
- 5 bohater musi zdać test męstwa z modyfikatorem - 2, jeżeli to zrobi w tej turze jego wszystkie statystyki zwiększają się o 1, jeżeli nie zda statystyki spadają o 1
- 6 gracz musi wypowiedzić słowa "masta chlasta", jeżeli tego nie zrobi nie może ruszyć się danym bohaterem w tej turze, jeżeli to zrobi moze wykonać darmową heroiczną akcję
|
Masta Chlasta - wypowiedź na temat scenariusza. Jak chcesz zwracać uwagę naucz się czytać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:50, 15 Mar 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|