Autor |
Wiadomość |
Zumbi
Sędzia Ligowy
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 92 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chorzów |
|
[350 LO] Turniej 24.09.11 |
|
data: 24.09.2011
format: 350pkt LO
wpisowe: 5zł
start: 10.00
gramy 4 x 45 min
1. Każda osoba wystawia armie (dobro lub zło) na 350 pkt zgodnie zasadami Ligi Ogólnopolskiej
2. Obowiązują takie oto ograniczenia kompozycyjne:
- limit modeli 3-40
3. Limit na łuki/kusze wynosi 33%.
4. Gramy na cale, za zgodą przeciwnika można grać na centymetry.
5. Każdy z graczy ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami LO.
6. Gracze są zobowiązani do posiadania czytelnej rozpiski, kostek, miarki i czegoś do pisania.
7. Nie wolno proxować figurek -lipa z hobbistyki.
8.Scenariusze:I Pierwsze Starcie
Rozstawienie 6" od krawędzi.
Każdy gracz otrzymuje dwa sztandary,jego zadanie jest przejąć sztandary wroga i utrzymać własne.
Sztandary mają statystyki danej rasy (np. Gobliński ma staty pustego gobin,a sztandar WE ma staty pustego elfa).
Sztandary dają przerzuty na normanych zasadach.
200 pkt za zdobycie dwa sztandary wroga
100 pkt za zdobycie jednego sztandaru (nie kumuluje sie z powyższym)
50 pkt za rozbicie armi wroga
II.Oszukańce
Rozstawienie 12" od rogu
W tm scenariuszu wszystkie zasady jednostek które się nie kumulują sie kumulują czyli, 2 sztandary 2 przerzuta, 2 bebny to biegasz po 11" , 2 furie dwa rzuty na uratowanie itp.
Zadaniem dowódców jest roznieść drugą armie.Gramy do wybicia 75% przeciwnika.
200 pkt za wybicie 75% armi nie tracąc 25%
100 pkt za wybicie 75% armi nie tracąc 50% (nie kumuluje się)
50 pkt za rozbicie armi przeciwnika
III.Złodzieje
Pod koniec fazy ruchu najpierw gracz z pierwszeństwem rzuca za każdy model K6 jeśli wypadnie 1-2 model nie wchodzi na pole bitwy,jeżeli wypadnie 3-4 przeciwnik wybiera krawędz z której model wczodzi a jeżeli 5-6 to gracz rzucający wybiera krawędz. Modele które weszły w tej turze nie moą wspierać i strzelać.
Obowiązują zasady podnoszenia i upuszczania ekwpiunku.Gramy do wybicia
Zadaniem dowodcow jest zdobyc i utrzymac jak najwiecej ekwipunków przeciwnika do końca bitwy.
200 pkt za zdobycie dwa razy wiecej ekwipunków przeciwnika niż on
100 pkt za zdobycie wiekszej ilości ekwipunku niz przeciwnik.
50 pkt za rozbicie armi.
IV.Ale głowa mnie boli
Rozstawienie 12" od krawędzi.
Zadaniem armi jest zabicie jak najwiecej modeli przeciwnika ... jego własnymi głowami.
Głowe można podnieść deklarując pół ruchu przy zwłokach przeciwnika.I w tej samej turze rzuci.Głowa ma siłe taką jaką miał jej właściciel -1 .Czyli głowa Gilgalada ma 3 siły a Spectry 1.
Modele zabite są oznaczane małymi koścmi lub żetonami.Gramy do wybicia
200 pkt za zabicie 2x wiecej modeli głowami przeciwnika
100 pkt za zabicie więcj modeli wroga głowami.
50pkt za rozbicie armi wroga.
Hobbistyka jak zawsze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zumbi dnia Nie 9:51, 18 Wrz 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Nie 9:47, 18 Wrz 2011 |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|